Search This Blog

Thursday, May 24, 2012

好神圣

我張一健願以你范子妤 為我合法妻子 無論富季貧困,快樂悲傷,健康疾病 都願意一生一世愛護你,守護­你,終生不諭。 你還猶豫什麼?擔心我會後悔?擔心我是一時衝動?擔心我要一輩子­照顧你? 其實結婚既誓詞,如果只係循例咁讀出嚟,係無意義,一定要實行落­去。 後生個陣,又靚又健康,當然"愛"啦,但係,當對方年紀漸漸大­­,又老又有皺紋,越來越多病痛,什至乎睇住對方老死...唔通咁­就唔­愛咩? 既然將來,唔會離棄對方,宜家都應該一樣。 如果因為對方有病就唔愛嘅,就唔係真正嘅愛。 無人知道生命既長短,就算我地做醫生既,都唔可以保證自己長命百­­歲。 所以結婚誓詞裡面無話到"百頭到老" 但係就要保證,無論健康疾­病,都要係埋一齊。 你明唔明呀:(       

No comments:

Post a Comment